Carina´s Blogg

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Carina - 19 mars 2012 20:00

Fy så kallt det är ute.Snön vräkte ner i dag,men försvann lika snabbt.Kent har satt på sommardäck på min bil alla redan,lite väl tidigt,men det är väl ett sätt att få ett snabbt slut på mig  Jag tror nog att han menar väl,men för min del hade dom gärna fått sitta på några veckor till.


Vi som åkte med på kryssningen såg an aningen små slita nu,några lite mer andra lite mindre.Ingen nämd och ingen glömd. Men att det var en rolig resa råder ingen tvivel på.

Maarten slarvade bort sina skor och hemma nycklar.Jag förlorade hytt nyckeln, hur det nu gick till? Jag som inte ens var ner i hytten,förutom då vi skulle sova och då tog vi Annas nyckel/kort.

Jaja det man inte minns har inte hänt,alltså har jag inte tappat bort något   Måste ha åkt ur min lilla handväska då jag tog upp kameran,någon bättre förklaring har jag inte.


Det var i dag dags för mig att hämta matkasse på Ica Maxi.

Veckans meny är följande:

*Kassler Putaneska

*Mustig coq au vin med vitlöksfräst svamp

*Chow mein med morot-och koriandersallad

*Chévregratinerad lax med tomatsallad och balsamicosirap Dessert:Frasvåfflor med rårörda bär


Blir så glad över engagerade valpspekulanter.Fick ett så trevligt mail från en kille i dag som är intresserad av en jakttax,han ringde nu i kväll och vi har nu bokat in en dag för att han ska kunna komma och hälsa på mig och hundarrna.Då hamnar man på plus listan hos mig    


Som man bäddar får man ligga.

Tv i sovrummet vill jag inte ha då vi flyttade hit.Var så trött på att Kent skulle se något på tv i vårat sovrum då jag ville sova, så nu har vi endast tv i vardagsrummet. Hade sett fram i mot att se halvåtta hos mig och Annorlunda familjer.Men det får jag inte.för vi har bara en tv och på den tv är det hockey i kväll.Fy så trist.

Så jag får nu roa mig med datorn i kväll.Blir nog att jag lägge mig rätt tidigt,sov inge vidare i natt,nej det var helt omöjligt att somna.


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards