Carina´s Blogg

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Carina - 22 mars 2012 22:15

Tar hostmedicin,dricker varmt och ändå hostar jag som en galning.Det kommer att bli en jobbig natt,känner det på mig.

Har sagt till Kent att jag sover i Isabellas säng i natt,men nej inte behöver du det säger han.Men att ligga i sängen och inte hosta är nästintill omöjligt.Har hostat ännu värre i dag än i går.FAN vad jag hatar denna förkylning.

TACK SNÄLLA DU SOM DELADE MED DIG AV DESSA HEMSKA BACILLER!!!!

 

Kram

Carina

 


  

Av Carina - 22 mars 2012 19:00

Just nu pratas och planeras det för fullt inför utbyggnaden av hundgården.Kent tänkte börja på lördag,men behövs nu som instruktör ute på Ekerö,så det får helt enkelt bli på söndag.


I dag åt vi en härlig asiatisk nudelrätt som serverades med en morotssallad med smak av lime och nötighet av rostad sesamfrön.

Chow mein med morotsallad 

 

Mycket gott var det och även denna rätt kommer jag att göra felra gånger.


Känner mig helt slut som människa.Denna förkylning tar verkligen slut på mig helt och hållet   Hoppas snart att det vänder,har så mycket jag vill göra.


Nu ska jag pina mig igenom hockey på tv.


Kram

Carina



Av Carina - 22 mars 2012 14:45

På lördag flyttar Isabella hemifrån på riktigt.Känns lite konstigt,men det hör ju liksom livet till.

Hon har nu bott mesta delen hemma hos Richard och hans föräldrar sedan vi flyttade hit ut till Grödinge.

Isabella säger det är ni som flyttat från mig...Det känns som hårda ord i ens mammas hjäta.Men så är dock inte fallet.Detta hus var liksom vårat och vi kunde inte vänta tills den dag då barnen flyttat hemifrån för att vi ska kunna bo där vi vill bo.Och på Rondovägen i Skogås hade jag fått mer än nog av att bo.

Isabella ha ju haft sitt rum här med sina saker,möbler osv.Kommit hem ca 1-2 gånger i veckan.Mer än så har det tyvärr inte blivit då det inte går så många bussar här.Men välkommen hem är hon alltid   

Isabella och Richad flyttar nu i hop tillsammans i en lägenhet i Alvik.Jag önskar dem all lycka   


Host,host,host.Ja det är en jävla hosta jag fått.Satt uppe i natt vid 2 tiden och trodde lungorna skulle komma upp.Men dom sitter kvar än så länge.Blev inte utvisad ur sovrummet av Kent,men blir nog det i natt.Han måste ju få sova så att han kan jobba.Gabriella kom in till mig i morse vid sjutiden och undrade om jag ville ha hostmedicin.Rar hon är min lilla dotter.

Hade aldrig klarat av att jobba med denna hosta,men det är rätt skönt att vara hemma.Hundarna myser i solen ute i hundgården och jag går här inne och längtar ut till min altan.Satt ute en kort stund och det är ju bara för underbart.

Vilken fantastisk årstid vi nu har framför oss I love it   


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards