Carina´s Blogg

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Carina - 24 mars 2012 13:45

Hostar vidare som aldrig förr.Denna hosta har givit mig huvudvärk,känna som allt sitter löst i skallen  

Har i alla fall fått sova två nätter i rad,men vid halv sex tiden är hostan i gång och håller på hela dagen.

Man ska ju vara hemma när man är sjuk,eller hur.Nerbäddad i sängen och bara vara sjuk.Men heter man Carina så funka inte det riktigt.

Var i väg och fixade mina naglar på förmiddagen.Som tur är jobbar dom med munskydd och jag hostade mig i armväcket så jag tyckte inte jag utsatte dem för smitta.På väg där i från slank jag in på en skobutik och blev kär i ett par skor,kan låta konstigt men så var det i alla fall.

  Tycker dom är skit snygga   

Det blev en sväng till Ica maxi för mat måste vi ju ha hemma,även om jag är sjuk.

Fanstastiskt väder ute och jag njuter varje sekund av tystnaden här hemma då jag sitter på min altan.ingen full Polska som sitter ute och röker.Inga barnskrik.Bara fågelkvitter och ett fantastiskt lugn  


 Det blev en Fransk middagsrätt i går-Mustig coq au vin med vitklöksfärst svamp.

  Kent kom hem med denna söta blomma till mig.Han tycker synd om sin sjuka fru.

När vi ätit middag åkte vi upp till Nötbo i Sala.

 När två taxar bli en och förhoppningsvis om 63 dygn ännu fler.Och valpar efter denna hängning på 43 minuter lär det nog bli.Vilken karl att kunna hålla på länge.Det ni grabbar,där ligger ni i lä med era fyra sekunder   

Vi var hemma vid halv elva i går kväll.Så det blev att tända en brasa och sedan krypa ner i säng.


Körde Gabriella till jobbet i morse.Åkte sedan vidare till City Pet för att köpa hundmat.Det blev även ett besök i Farsta centrum.Letar nämligen efter ett par byxor

     Dom byxorna fast i en annan färg.Så underbart sköna men slut överallt   

  Det blev att par nya springskor i alla fall.

På vägen hem från Farsta hamnade jag bara så där i Nynäshamn.Dom har nu öppnat sina små bodar så jag passade på att köppa en present till Isabella och Richard som nu flyttar för fullt.Gick självklart in på Nynäsrökeri och handlade lite gott till i kväll.


Måste tacka Isabella som glömde sin jacka hemma.Den gillar jag väldigt mycket och du behöver nog inte den eller hur ?  Vist sitter den bra på din mamma     

Önskar er alla en underbar lördag

  

Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards