Carina´s Blogg

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Carina - 26 mars 2012 20:15

Var till Skogås vårdcentral i morse för att träffa min läkare,Enez,men han hade slutat och Zsolt Pohl fick jag träffa i stället. Går på 6 månaders kontroll av min sköldkörtel.Men har slarvat med det,det var nämligen ett år sedan sist.Nytt prov togs och när han hörde min hosta frågade han- vill du att jag skriver ut hostmeicin åt dig? Ja tack gärna.

Det blev en flaska cocillana.Den kommer jag endast ta till natten,eftersom man blir lite yr i mössan av den.

Trotts min hosta var det lite kul att vara tillbaks till jobbet igen och träffa så väl arbetskamrater som elever.Jag har några favorit tjejer jag gärna pratar med och vi har så mycket att prata om jämt.

En planerar sitt brölopp.Vi andra pratar kläder,resor,mat och inredning.Mysiga tjejer och jag är så glad över att få arbeta med er Camilla,Nettan och Sara   


Kom hem strax innan sex, gav hundarna mat och rastade dem.Kent höll på för fullt med hundgården.Lagade mat,spagetti med köttfärssås   Sedan gick jag ut för att kratta.Så avkopplande och härligt att få vara ute och pula i trädgården.Skönt att kvällarna blivit ljusare sedan vi ändrade till sommartid så man får tid över till att vara just ute.Finns en hel del att göra även i trädgården.


Kram

Carina





Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards