Carina´s Blogg

Alla inlägg den 29 mars 2012

Av Carina - 29 mars 2012 20:30

Hur länge ska du vara förkyld igentligen? frågade Isabella mig då hon ringde i kväll.Ja det kan man ju fråga,känns som en evighet nu.Men snart blir mamma frisk,pigg och stark igen   


Hade köpt med blommor och en STOR säck jord.Kan inte låta blir att plantera lite blommor ute.Det blir ju så fint och ser så hemtrevligt ut,fastän det är ute.

Men vad är det för väder vi har ? Sol,regn och sedan hagel.Dåligt väder till helgen och även i påsk.Hundgården lär nog inte bli klar till påsk som vi hoppats på.

Jag har hjälpt till med att måla och skotta lera samt lite annat smått i kväll.Men då regnet kom gav vi upp och gick in.

Bra att jobba lite ute i trädgården,det känns i under armarna i dag att jag krattat i två dagar.Hinner man inte med gymmet får man gymma på tomten   


Skönt med fredag i morgon.Ska slänga mig över snabeldraken då jag kommer hem,sedan ska jag stå vid spisen och laga middag till Isabella,Richard,Kent och Gabriella och mig själv förstås.Lets dance blir det på tv och sedan hoppas jag på en god sömn.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards