Carina´s Blogg

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Carina - 5 april 2012 21:45

Skön dag på jobbet med bio och hemgång vid 15.Åkte förbi Ica Maxi i dag igen,man kan säga att jag är stammis där   

Hade ju glömt lite i går   och skulle endast handla mina sex varor,men innan jag kom till kassan så låg det mer än sex varor i mina kassar.Köpte lite fågelfrön till dom vilda fåglarna,samt lite tuggben till hundarna.Ja alla ska vi få känna av att det är påsk.

När jag tankar min bil ringer Kent och undrar vart jag är? Vi ska nämligen åka till Bygg Max så fort jag kom hem.Vilket vi också gjorde.Sen blev det till att såga och skuva bredor och vips var klockan halv åtta.Ingen middag lagad än.

  Det blev lax och sparrissallad med krispig spenat och äggpaj.

Riktigt gott,men är väl mer  en  sommar rätt,inget för hårt arbetande kvinnor 

När middag och disk var avklarad var det dags att åka till Hemfosa för att hämta Gabriella som jobbat.

Det jag skulle behöva i kväll är massage.Har så ont i min nacke och axlar.Men det får jag bara drömma om.Ska nu ut med hundarna som ligger framför öppna spisen och sover.Sedan blir det ett varmt bad innan det är dags att krypa ner i sängen.

Ska bli skönt att få sovmorgon i morgon.


God natt

Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards