Carina´s Blogg

Alla inlägg den 8 april 2012

Av Carina - 8 april 2012 16:00

Påskafton och barnen hemma på middag.Även Tobias kunde komma denna gång,vilket inte alltid brukar fungera alla gånger.

Jag är inte så mycket för påskmat.För det är ju i stort sett det samma som julmat och det räcker med en gång per år tycker jag.

I stället blev skagenröra på rostat bröd till förrätt och till varmrätt blev det potatigratäng med älgstek

  och till efterrätt hade Isabella önskat chokladpannacotta

Alla åt och mätta blev vi,nästan lite för mätta tror jag.

Man skulle kunna tro det var lilla julafton i går då Isabella hade köpt med sig en massa fint till mig. Gulligt av henne att skämma bort sin mamma

Senare på kvällen åkte Tobias Richard och Isabella hem.Kvar var Gabriella och Christopher.Det blev en rätt så tidig kväll då vi alla var väldigt trötta.


Kram

    Carina   


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards