Carina´s Blogg

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Carina - 10 april 2012 20:45

Varför ska jag vara så seg på natten? Jo för att min kropp behöver vila och min hjärna koppla av, ja helt enkelt sova.

Jag är grymt glad att jag vuxit i från småbarnstiden.Men har man inte jobb så skaffar man sig   

Vid kvart över tre skällde Nora till två gånger.Och vad gör segproppen Carina? Jo går från sängen till Nora,säger tyst,sova nu det är mitt i natten.Var hon nödig frågade Kent? Nej det tror jag inte svarade jag.

Låg sedan och tänkte,tänk om hon var nödig och nu pga mig gör sina behov inne   Efter en halvtimme skällde hon till igen och då var det bara till att klä på sig och stövla ut mitt i natten.Duktig flicka som gjorde både ettan och tvåan.

Sen var det omöjligt att somna om.Så gissa om jag var trött då klockan ringde vid 06:45   


Rätt skönt att börja jobba en tisdag fastän man tror det är måndag och man får ju en kort vecka    

Började morgonen med ett möte på tre och en halv timme som sedan skulle renskrivas av mig.Men med ett lunch avbrott i mellan och med sushi i magen fixade jag detta galant   


Min kropp ömmar,både här och där efter helgens hårda arbete.Jag gillar ju inte regn,men kan faktiskt erkänna att för min kropps räkning är det rätt bra med regn,för den behöver vila.

Fast i morgon får det gärna vara färdig regnat för mig.


På vägen hem ringde Lena,hon är fodervärd åt min Mynta.Dom trottsade vädret i dag och startade på spåprov och Mynta blev godkänd,så himla duktiga dom är.

Skulle verkligen behöva träna Nora jag med,men hinne inte med det.Önskade att jag kunde få hjälp med träning och att starta Nora på prov så hon blir klar till hösten då vi ska börja jaga in henne.

Men det får jag se mig i stjärnorna om   


Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards