Carina´s Blogg

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Carina - 11 april 2012 21:45

Då jag slog  upp ögonen i morse kom jag genast på,ja just det i dag klockan 15 ska jag träffa rektorn för medarbetarsamtal.

Vi ska prata om vad jag presterade under 2011.Att lyfta fram sig själv i ett sådant samtal är inte helt lätt.Det är betydligt lättare att lyfta fram andra.Men det gick bra,mycket bra.Hon är nöjd med mitt atbete och tackade så mycket för min goda insatts   

Att jobba under lov då eleverna inte är där är rätt trist måste jag erkänna.Tiden går så långsamt.Visst får man mycket gjort, men både Camilla och jag är väldigt duktiga på att hålla efter vårt arbete så det ligger sällan något på hög och väntar.


Var rätt trött efter samtalet,då samtalet var slut åkte jag hemåt,men först för att handla lite på Ica Maxi.


När jag väl var hemma tyckte Kent att vi skulle i väg och handla igen, fast målarfärg denna gång.Ingen rast ingen ro.

Och vet ni vad som hade kommit under dagen ? Jo mitt paket från Vega.Jag har beställt änglar och i dag kom dom.

    Måste köpa långa ljus, hade endast två hemma.Nu börjar mitt ängelrum ta form.



Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards