Carina´s Blogg

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Carina - 12 april 2012 20:30

Var nöjd med allt som livet ger.Och allting som du kring dig ser.Glöm bort bekymmer, sorger och besvär
Var glad och nöjd för vet du vad.En Björntjänst gör ju ingen glad,var nöjd med livet som vi lever här
I dag har jag känt mig så himla nöjd med livet trotts regn och grå himmel.

Har ni tänkt på att om man går och ler   så möts man av människor som ler tillbaks,fastän man inte känner dem. Och det är ju underbart att det smittar av sig eller hur   


Hade så trevligt då jag var och fixade mina naglar i Haninge.När jag kom in och såg Jannike sitta där sa dom ni kan sitta bredvid varandra för ni vill väl prata Jannike var även hon där för att fixa sina naglar,och vi har så galet mycket att prata om jämt.

    

Tog turkosa naglar så matchar jag min bil.

Var förbi Gabriella som bjöd sin mamma på kaffe och jordgubbspaj på sitt jobb.Mums så gott det var.

Sen var det dags att åka vidare till Farsta centrum.Hade tid hos Carin på Swedbank för att få hjälp med att fylla i ett papper till deklarationen.Hon är suverän Carin.Men innan min bokade tid klockan 18 fördrev jag drygt en timme med att titta på kläder.Såg en super snygg figursydd linnekavaj 999:- som hittat eller hur   supersnygga skor,ja flera par faktiskt och en väska.Lite nya sommartoppar och byxor.Ja mycket snyggt men det fick endast bli ögonshopping tyvärr.

Önskade att jag hade dom där byxorna som pojken i filmen "Pojken med guldbyxorna"-Tänk er att varje gång man stoppar ner sin hand i byxfickan så ligger det pengar där.Snacka om lycka   


I dag då jag åt frukost satt jag med min dator för att  titta igenom ett USB minne efter ett dokument jag letade efter.

Där fanns även bilder från semestern i Turkiet 2010

  

Då jag fick uppfylla min dröm att sväva uppe i det blå.Så häftigt det var.

 

Och brun var man då det var dags att flyga hem


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards