Carina´s Blogg

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Carina - 16 april 2012 19:30

Fastän jag fick en extra ledig dag i fredags så försvann denna helg i en faslig fart.Tycker inte att jag hinner med någonting längre.Blir lite ledsen över min tid som jag tror att jag har,och som jag vill få så mycket gjort på,men som bara försvinner i från mig. Vart tar all min tid vägen någonstans???

Hann inte städa denna helg så det fick bli i dag efter jobbet.Så nu är det dammat,dammsuget och golven är torkade.

Har varit till Ica Maxi och hämtat veckans matkasse.Så nu kan jag koppla av en stund.Ska åka och hämta Gabriella vid tåget vid 21 tiden. Men nu ska jag bara sitta och titta på tv.


Det är rätt snurrigt på jobbet nu,personal som slutar och tillfälliga lösningar som nu ska hålla terminen ut.Inte många som är nöjda.Detta tar mycket tid och energi.Man känner sig otillräcklig även på jobbet.


När tiden försvinner i från mig och jag känner mig otillräcklig på jobbet och hemma så är veckans matkasse min STORA räddning.

 

Menyn för denna vecka är:

*Kycklinggryta med balsamicosallad

*Krämig baconpasta

*Rostad fläskkarré och grönsaker mes senapskräm

*Pan Pizza capricciosa med kålsallad

*Bi Bim Bao me kimchi och räkor


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards