Carina´s Blogg

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Carina - 18 april 2012 20:45

Denna hundgård...Det tar tid,vädret är i mot oss och fy fan vad trött jag är på att fixa med den.Tänk om jag kom hem i morgon eller på fredag och hundgården var helt klar.Då skulle jag blli överlycklig.Men det är och förblir en önskedröm.

Vi har grävt och försökt få den första stocken på plats, som vi sedan ska sätta en till stock på och därefter skruva fast galler väggarna.Vädret från och med fredag och hela helgen blir snöblandat regn i dagarna tre   Så jävlar trist när vi nu har en hel helg utan någonting inbokat.All tid till att göra klart med hundgården. 


När vi höll på med hundgården i kväll så smög denna bock helt obehindrad omkring.

 

Nora ville gärna springa ut till honom.Hon stod och kved på bakbenen -matte jag ser ett rådjur,låt mig jaga honom!!!


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards