Carina´s Blogg

Alla inlägg den 19 april 2012

Av Carina - 19 april 2012 16:15

I bland känns livet så fruktansvärt jävla hopplöst.Räkningar som väller in,hundgård som inte ens är halvklar.Valprum som ska byggas och vara klart till mitten på maj.Stressigt på jobbet man ska springa runt i olika klasser hela dagarna och ställa om sig till just den elev man ska möta och vara en bra pedagog för   Så i morse på väg till jobbet brast det för mig,försökte hålla tillbaks mina tårar men det gick bara inte....

Torkade bort dem och försökte att låta glad och hurtig då jag stegade in på skolan.Vill ju inte visa mina arbetskamater att jag varit ledsen och tycker att livet just nu bara är svart.

Men vad har jag att gnälla över,med tanke på Therese som i morgon ska opereras för sin bröst canser.Blir arg på mig själv...Fan skärp till dig Carina,sluta böla över en tom plånbok,stressigt jobb, hundgård som ej är klar och ett valprum som inte påbörjats.


På väg hem pratade jag med en person som i natt haft inbrottsförsök medans den personen sov,men som tackvare uppmärksam granne som i sin tur öppnade dörren och skrämde i väg tjuvarna och denna person i lägenheten slapp få besök av tjuvar.Fy så hemskt att vakna så ? Tänk om personen blivit ihjälslagen för att den kom på tjuvarna i sin lägenhet.

Jag ryser,blir nästan gråtfädig igen.Den här personen törs nu inte vara i sin lägenhet,tänk om dom kommer tillbaks igen. Händelsen är nu polisanmäld och en säkerhetsdörr är beställd,men det tar 1-2 veckor innan dörren sitter på sin plats.

Hatar verkligen tjuvar.Hur kan man bara komma på tanken att vilja stjäla från andra? Lär er vad som är erat och ge tusan i andras saker/pengar.


Om jag nu ska fortsätta gnälla så har jag så ont i min högerarm,tro jag överansträngt mig.Min kropp är inte gjord för hårt arbete   Mormor sa alltid då jag var liten att jag hade filmjölk i mina armar och jag håller fullständigt med henne.Det är nog så illa som lättmjölk i dom   


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards