Carina´s Blogg

Alla inlägg den 26 april 2012

Av Carina - 26 april 2012 20:30

  

Otroligt vackra blommor på körsbärsträden.Hade dom blommat längre än vad dom gör skulle jag plantera fullt med körsbärsträd på tomten.Älskar dessa rosa blommor.Det var en rätt så rolig syn att se alla gå i Kungsträdgården och fota dessa blommor/träd.För jag var inte ensam om att fota.


Börjar bli lite less på detta råa /gråa väder,man fryser ju hela tiden.Åkte och handlade hem lite ved efter middagen,nu sprakar det gott i öppnaspisen.Så nu är det varmt och mysigt inne.


Har bakat till i morgon då Isabella kommer hem.Tänkte hon skulle få smaka på mina cupcakes.Har fått lite dille på dem och risken är nu stor att även jag snart ser ut som en "cupcakes".Måste börja ta fler långpromenader....

Har även gjort poatissallad till morgonens middag.

Det är två veckor sedan Isabella var hemma sist,ska bli mysigt att få hennes varma kärleksfulla kramar igen   


I morgon blir det en lite längre fredag på jobbet.Det är nämligen mösspåtagning för våra studenter på hela skolan och detta sker traditioneligt efter klockslaget 14:14


Kram

Carina

 

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards