Carina´s Blogg

Alla inlägg den 29 april 2012

Av Carina - 29 april 2012 20:15

Dagen i dag blev inte alls som jag tänkt mig.Den blev ännu bättre   

Kent åkte vid sex tiden i morse.Jag masade mig upp ur sängen vid strax efter åtta.Åt frukost och bara njöt av ensamheten.

I dag ska jag städa/dammsuga ur bilen,tvätta bilen,ta en långpromenad med Nora osv osv.

Men någon bil blev varken tvättad eller städad.Jag har i stort sett tillbringat min dag på altanen.

Först kom Pelle förbi och skulle hämta fotbollsbiljett.Men han kom inte tomhänt,nej jag blev så glatt överraskad,han hade en inflyttningspresent med sig.

 

Jätte snygga ljusstakar,tackar så mycket   

Sen kom Anne över och fikade med mig

 

Så mysigt att kunna sitta i solen och fika med en massa tjej snack.

Sen blev det en sväng till Västerhaninge för att hämta Gabriella.Medans biffstroganoffen puttrade på spisen så passade jag på att ta en promenad med taxarna.

Det blev även en långpromenad med Nora efter middagen.

       

Jo alla mina cupcakes som jag ätit har ätit den sista tiden,har vägrat att lämna min kropp.Dom ligger kvar som en volang runt magen och några har visst hamnat innanför min bh   

Så nu blir det till att röra lite mer på mig.Skönt att bara gå med en hund och väldigt skönt att gå helt ensam.Harar och en massa rådjur mötte vi på vår promenad.


Ha en fin kväll gott folk.

Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards