Carina´s Blogg

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Carina - 3 maj 2012 21:15

Tänk att man inte kan få vara nöjd och glad en hel dag,så jävla trist alltså.Så fucking jävla arg jag blev   

På torsdagar är vår utflyktsdag i F-klassen.På dagens program stod hamn besök i Nynäshamn.Titta på båtar äta glass och bara mysa.Detta skulle ta hela eftermidagen,så vi skulle möta upp fritids och avsluta vår dag då vi kom tillbaks till Skogås.

Tänkte att jag skulle spara tid och slippa gå tillbaks skolan så jag tog min bil till Skogås centrum och tänkte att det är tre timmars parkering där pefekt eftersom vi skulle vara tillbaks inom tre timmar.Såg en P- skylt med 3 tim och en handikappsskylt.Självklart så parkerade jag inte på en handikapps parkering, men min tanke var då att hela centrum har 3 timmars parkering med en p-skiva i fönstret.

Men OJ så fel jag hade.Då jag kom tillbaks tio minuter innan mina tre timmar gått ut stod där en man framför min bil och skriver en sådan där gul,smal, äcklig, p-bot remsa.Men vad gör du då ? frågade jag. Du har parkerat över två timmar.

Men det är ju tre timmar här svarade jag.Nej två timmar sa denna p-vakt.Men det står ju tre timmar där borta sa jag och pekade på raden längre bort där handikapp parkeringen var.Ja det gäller bara dom handikappade inte er övriga.

FY FAN så galet arg jag blev    Så onödiga pengar.Hade förstått p-boten om jag parkerat framför ingången till centrum, eller stått i vägen.Men jag stod så fint i min ruta.

Denna p-bot har satt sig som en tagg hos mig resten av dagen...


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards