Carina´s Blogg

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Carina - 5 maj 2012 19:45

Ska jag ställa klockan så att jag kommer upp vid åtta i morgon? Nej det behövs inte jag kan väcka dig,hur dags vill du bli väckt frågar Kent.Ja åtta blir bra,för besöket kommer vid tio.Ok då väcker jag dig klockan åtta,svarade Kent.

Men under natten glömde han visst bort tiden....

Väckte mig klockan sju och sa Carina när vill du bli väckt.ÅTTA svarade jag.Så sent sa Kent,ja men väck mig kvart i åtta då.Okej det ska jag göra svarade han.

Tror ni jag somnade om ??? Svar = NEJ!!!!!


Mycket trevlig man något äldre än mig och fru kom på besök med sin hantax.En tax tik vill dom ha nästa gång.Så nu håller vi tummar att det blir minst två tikar.


När dom varit här och hälsat på oss,samt fikat åkte Kent och jag i väg för att handla gips skivor och spån skivor.

Vi började så fort vi kom hem,men jag backade undan efter ca en timme.Insåg att hans humör inte var vad jag ville utsätta mig för så jag smög mig sakta men säkert undan.  


Har hämtat Gabriella i Hemfosa och vi har nu ätit middag.

    Penne med krämig salsicciasås.Väldigt gott   


I morgon ska vi hem till Isabella för att gratta henne.Hon fyller 21 år på måndag.Men det känns lite jobbigt/pinsamt att åka dit i morgon.Richards föräldrar kommer dit,har aldrig träffat dem,och Richards pappa vet att jag tyckte att han var skit snygg då jag var i 15-16 års åldern.  Jag får väl skylla på att jag var ung och dum   


Kram

Carina



Av Carina - 5 maj 2012 16:45

Det var riktigt skönt med kort arbetsvecka.Det skulle passa mig perfekt att jobba tre dagar/veckan.

Fixade naglarna och presenter till Isabella innan jag åkte hem i går.

Räkfrossa och kärleksmums.Så blev fredagskvällen hemma hos oss.

 

Lagade sparrisrisotto med gremolataräkor till middag.Väldigt gott och fräscht.Kommer att bli fler sådana midddagar hos oss.

 Sen blev det till att baka kärleksmums.Skulle få besök i dag av en valpspekulant från Saltsjöbaden och hade inge fikabröd hemma.

 

Rökta räkor med aioli blev det lite senare på kvällen och vid nio tiden slumrade jag till i soffan helt slut var jag.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards