Carina´s Blogg

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Carina - 17 maj 2012 20:00

Besök från Tierp i dag av självaste Lena och Rickard.Vi visade dem runt på tomten innan vi tog en promenad ner till sjön med hundarna.När vi kom tillbaks vart det även inspektion av huset invärtes.Känns så skönt att inte längre behöva skämmas för sitt hus.Gjorde nämligen det på Rondovägen,tyckte det var hemskt att visa folk runt i huset.

     

Vi åt lunch inne sedan förflyttade vi oss genast ut till altanen för att njuta i solen,där vi även fikade.

   


Kent åkte i väg på fotboll och vid strax efter fyra åkte Lena och Rickard och Mynta hem.

Tycker att denna bild blev så härlig,ja riktigt levande.Puss på dig matte   


Har inte gjort så mycket i dag mer än att umgås med mina gäster och rastat hundar.

 

I morgon ska Hilda och jag till Södertälje för att få veta hur många minitaxar det ligger i magen.


 

Kvällens middag blev kycklinglår med bulgur och krämig rotsellerisallad,väldigt gott.


Nästa fredag är det ju skolbal på vår skola.Har köpt mig en ny klänning till den kvällen

 

Tycker den är så söt.Det är ingen långklänning,men den får duga.Tror ingen svimmar av att jag visar mina ben.


Ja just det i går då jag satt och pratade med en elev på ungdomsgymnasiet frågade han mig om jag hade barn.Ja tre barn har jag.Ojdå har du det.Hur gamla är dom ? 17,21 och 23 blir dom i år.VA????? jag som trodde du var i 30 års åldern. Jo jag tackar ja svarade jag.

Nej inga ålderskomplex här inte.Är en stolt 43 åring och mig gör det inte ett skvatt att åldern lämnar sina spår i ansiktet med lite rynker.Tycker det är så fånigt att hålla på med ansiktslyftning och strama åt hela ansiktet, de ser ju helt sjukt ut.Som om dom har en klädnypa bak i nacken.Nej det är vackert att åldras tycker jag     


Nu blir det strax hockey.I kväll gäller det för Sverige.Vinna eller försvinna.


Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards