Carina´s Blogg

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Carina - 20 maj 2012 20:15

Vilket fantastiskt väder vi fick i dag.Har ätit både frukost,lunch och middag ute.

Härligt att kunna hänga ut tvättem,den torkar snabbt och doftar helt underbart.


Dagen projekt var att ta bort en buske/träd som står i vägen då altanen snart ska rivas och byggas ut

 

Det gick betydligt snabbare än vad vi trodde och nu är den väck

 

Det blev så tomt,men jag tror Gabriella blir glad nu som aldrig har gillat den då den skymt hennes utsikt för fönstret

 


Det gror som bara den i växthuset

 

Nu börjar jordgubbarna att knoppa sig och man kan se gröna små gubbar.Kanske kan det bli en jordgubbstårta till den 6 juni  

Och potatis till midsommar.Ja den som lever får helt enkelt se  


Det blev grillat  även i dag med.Middagen avslutades med denna efterätt

    

Grillad ananas med vaniljglass,mums så gott.

Mätt och belåten tog jag mig en rask PW.Ska försöka mig på att ta den rundan några gånger i veckan.Skönt att röra på sig och skingra sina tankar på sådant som stjäl ens energi.


I morgon ska man tillbaks till verkligheten igen.Det har varit skönt med fyra dagars ledighet som har givit mig mycket frisk luft och en och annan tankeställare.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards