Carina´s Blogg

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Carina - 22 maj 2012 21:15

Så här i slutet av terminen brukar vi göra det lite extra trevligt för våra elever.I dag var det ett restaurangbesök på den Grekiska kolgrillsbaren och sedan bio tillsammans med E-klassen.En mycket trevlig dag,superduktiga elever måste jag säga.


Fantastiskt väder ute och jag bara njuter,slutade vid halv tre i dag och kom hem strax innan fyra.Hade lite att fixa med på vägen hem.Väl hemma så satte jag mig på altanen och bara njöt.Ville inte gå in och laga mat.Tillslut fick jag ta mig i kragen.Middagen i dag blev kalvfärsbiffar med rödbetsbulgur och fetaostyoghurt med gurka.

Väldigt gott och middagen serverades ute i dag.


Har gått en PW runda på 7 km.Så skönt att röra på sig.Vart grymt godis sugen efter middagen,men jag lyckades stå i mot.Men jag höll nästan på att bli lite knasig.Förstår dom som är nikotinberoende   


Outsider,om naturister.Vilka människor dom är.Såg sista halvtimmen av det programmet.Dom stod fyra personer nakna i köket och lagade mat tillsammans.Shit alltså, det skulle alrig jag fixa   

En gång i månaden (tror jag det var) hade dom ett badhus som var öppna enbart för naturister.Såg lite knasigt ut,men så skönt att inte behöva skämmas för sin kropp.Att vara nöjd och trygg med den.


  Skiter i om du är tjock small fin eller ful
Den enda regeln är att du ska ha  så jävla kul och du ska
Dansa, pausa, dansa, pausa

 

Jag tycker den låten är så bra och jag försöker tänka just dom orden Skit i om du är tjock smal fin eller ful,det är ju ändå insidan som räknas.Men jag har aldrig varit och kommer aldrig att bli nöjd med min kropp.Men jag jobbar på det med mina tankar.

Nettan sa med bligten i ögat Carina du har BDD och det stämmer nog.

Tack Nettan för att du gav mig min diagnos   


Kram

Carina









Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards