Carina´s Blogg

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Carina - 4 juni 2012 20:30

Det bor en elefant i vårat hus.

Med tunga stek som dunkar i hela huset tar den sig fram,slänger med snabeln,och för ett fasligtliv utan att veta om det,tror jag.För vem vill väsnas med flit???

Nu pratar jag inte om Kent utan Gabriella.Att en så liten människa kan föra ett sådant liv är för mig obegripligt.

Var rätt trött i går och la mig ca 45 minuter före henne.Hon var bara tvungen att se finalen av BB.Och när det var slut så klampar hon från soffan i vardagsrummet till diksmaskinen i köket,DUNK,DUNK,DUNK öppnar diskamaskinen,jag tror att hon slänger in glaset,DUNK,DUNK,DUNK mot toan,sliter upp dörren,drar igen den med en smäll  PANG!!! där öppnades toalocket,bra att hon utan ord berättar vad som är på G.

Det är ju så att man nästan lyfter från sängen av alla ljud.Så ja Carina försök nu att sova. Får nog ta ett snack med min lilla elefant och be att hon blir en liten tyst mus nästa gång hon ska vara uppe längre än mig.


Nu när sju elever tagit studenten på vår skola,är det nästan skrämmande tyst.Alla är vi trötta,både personal och elever.

Dagarna räknas ner.Tre dagar kvar med eleverna och sammanlagt fem arbetsdagar kvar.

Längtar nu efter ett välbehövligt lov.


Fick mail från en valpköpare i dag,som har ett STORT tävlingsintresse.Han fick sin hund Moltaz till spårchampion i dag och kom nu i kväll förbi på fika och fotografering av sin hund.Blir så glad då valpköparna är så tävlingsinriktade.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards