Carina´s Blogg

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Carina - 5 juni 2012 20:00

I dag då eleverna hade idrott ute var det dags för boule.Idrottsläraren Filip sa åt mig att vara med,men jag är ju ingen bouletjej och tycker inte att detta med klot,bollar och puckar är något för mig,så jag försökte slingra mig undan,det gick inte.

Men jisses vilken teknink jag hade,jag vart riktigt impad själv.Jag var till och med duktigare än idrottsläraren  Tror jag ska leta rätt på Kentas boule väska för detta var riktigt kul tycker jag.Efter idrotten tog vi en promenad ,det gäller ju att passa på att vara ute då solen skiner.


Har de sista dagarna tänk på för och nackdelar med mitt arbete och denna tjänst jag har.Lite knepigt att inte kunna bestämma själv när man vill vara ledig,utan går efter skolans mall.

Har ca 65 lediga dagar (förutom lördag,söndag och röda vardagar)med full lön varje år.Skulle jag ha semestertjänst skulle jag endast ha 32 betalda semesterdagar.Så ni förstår nog tjusningen med att arbeta på skola.


Middagen i dag blev pasta med krämig broccoli och parmesanflan,MUMS så gott det var.


Här kommer nu lite bilder från fredagens student

           


Det är så tomt och vi saknar redan våra fina härliga studenter  


Nu är det fotboll på tv och snart ska jag i väg för att hämta Gabriella som jobbat extra.


Kram

Carina  


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards