Carina´s Blogg

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Carina - 7 juni 2012 21:00

Det vart en aningen förvirrande dag i dag.Ledig i går,jobbar i dag och då är det torsdag.Fast jag hade velat haft söndag, men är väldigt glad att det är torsdag och inte måndag.

Jobbade med det andra arbetslaget i dag.Där är det övervägande killar och snacket går förfullt om hur en tjej ska se ut.Kunde inte låta bli att höra deras diskution.

Ja jag tycker hon ska ha stora rattar säger en kille.

Jag vill ha en tjej som ser normal ut,det blir bäst för mig

och den tredje säger - Men vad ska hon med stora rattar till? och då hör man några andra killar sucka -MEN ÅHHHH  

Ja dom är ju för söta dessa gossar.

Det blev en utedag,med promenad från Ballingsnäs till Flemingsberg efter en mycket vacker skogsväg.

En riktigt toppendag förmig som gillar att vara ute i bra väder.


Fick sms i dag om att min dator var klar.Så efter middagen åkte jag till Länna för att hämta den och vet ni vad?

Dom tänkte ta betalt.ALDRIG i livet att jag betalar en skada som ni gjort.Vad då hade vi sönder tangentbordet? sa killen

Jajamensan och det betalar jag inte.Ska kolla upp detta sa han och kom tillbaks med min dator efter en stund.

Ja det är tur att man har skinn på näsan och kan säga i från.Rätt ska vara rätt...och jag slappnaturligtvis att betala.

Det blev en sväng till Ica maxi när jag ändå var i dom krokarna.


Trodde det bara var att starta datorn då jag kom hem.Men så lätt var det naturligtvis inte.ÅHHH jag blir galen,men envis som en tax är jag och tillslut lyckades jag få i gång min epost samt internet.


I morgon har vi skolavslutning för de andra eleverna.Kommer att blir ödsligt på skolan de sista dagarna.

Tycker inte riktigt om det,gillar då det är lite liv och rörelse på jobbet.

På tisdag i nästa vecka ska hela skolan åka på sin årliga sommarutflykt.Som vanligt vet vi inte vart ? vi har fått några kryptiska ledtrådar och min gissning blir Östermalma slott.Så nu får vi se om jag har rätt??


Kram

Carina




Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards