Carina´s Blogg

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Carina - 9 juni 2012 19:45

Kuckeliku klockan är sju.Så tidigt vaknade vi i morse och varför då ligga kvar i sängen när man kan gå upp och göra lite nytta???Det var en regning morgon,men det höll tack och lov inte i sig så länge.

Strax innan nio kom Pelle hem till oss.Då var Kenta redan ute och jobbade.

Jag körde Gabriella till Hemfosa,hon skulle i väg till sitt jobb.Sen var det bara hem och kavla upp ärmarna.

Städade huset och tvättade.Har även försökt fått liv i min sega dator,men den vill inte samarbeta med mig så på måndag lämnar jag in den igen.Har i alla fall sparat ALLA bilder på extern hård disk.Vilket jag nu ska ta till vana och göra lite oftare.

Har varit hantlangare av batterier till grabbarna då dom jobbat.Sett till att dom fått kaffe och lunch.

            Det går riktigt bra med bygget av altanen,tycker i alla fall jag som än så länge bara behöver titta på.

Anne kom hit på fika.Alltid lika trevligt att träffa henne.Det blev självklart ett besök hos valparna och jag tror att även hon blev kär.Så snart kanske hon lyckas övertala sin man att bli med tax.Ska försöka lura hit honom också.


 

Nu har jag skördat min första egen producerade sallad ala ljunghem.Tänk att egen skörd smakar lite extra gott.


 

Middagen i dag blev en massa sallad,kycklingfile i currysås och pasta.Mums


/Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards