Carina´s Blogg

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Carina - 13 juni 2012 20:53

Det börjar gå utför med Carina nu....

43 år och bäst datum har nu inträffat.Här om natten låg jag sömnlös på grund av tandvärk.Har nu bokat tid och ska dit den 25 juni,men står på en återbudslista.Och i natt var det min tumme.Fasiken vad ont det gjorde och vad det dunkade.Kändes som att den fått sig en smäll av en hammare,men det har den inte. Men det ser ut att vara ett sår under nageln.Var till Tumbas vårdcentral och läkaren skrev ut penicilin.Inflammation sa hon direkt.Svullen,varm dunkande tumme talade för sig själv.

När dummen var undersökt och medicinen uthämtad var det dags att bege sig till mammografin i Tumba centrum.

Rätt sjuk placering av en sådan mottagning.På plan ett ligger Fonus (begravningsbyrå)och plan tre mammografi. Kändes nästan kusligt att gå förbi Fonus.

Det är så bra att få komma på denna koll och se att allt står rätt till.I dag var det första gången som jag inte blev generad över mina bröst inför en främmande människa.Ja nu visar ju inte jag mina bröst för vem som helst.

Men läkare,sköterskor osv har tidigare fått mig att bli generad.

Är riktigt stolt över mina bröst.Får nu vänta i två veckor på svaret och jag håller nu min vänstra tumme på att allt är OK,den högra kan jag inte hålla  för den  är så svullen och går inte att böja på.


I morgon kommer åtta tjejer hem till mig på lunch så jag har förberett  en del och fortsätter med resten i morgon.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards