Carina´s Blogg

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Carina - 14 juni 2012 22:45

I dag var det dags för tjejlunchen med mina arbetskamrater.Jag bjöd på kycklingsallad, bröd, vin/ramlösa/cider. Sedan blev det kaffe och marrängtårta med jordgubbar och grädde.Dom sa att det smakade bra och det känns ju alltid kul.

Katarina sa detta var så trevligt så det här gör vi till en tradition.Jag har nu lovat tjejerna att bjuda dem på kräftskiva i höst.

              

Tack Anna, Katarina,Ulla,Kristina,Lotta,Ylva,Kicki och Camilla för att ni kom och även för hallonbusken.Ska tänka på er då jag kan plocka mina hallon.I morgon ska den planteras

Fick även rosa bubbel från Anna och Katarina.Kommer säker att smaka gott en varm sommarkväll.

Ylva hade med sig en handgjord prydnadsfjäril från Chile.Kommer att tänka på dig Ylva då jag ser denna gröna vackra fjäril,du trygga och fantastiska kvinna.Kommer att sakna dig i höst  

Ulla gav mig en perfym som hon tyckte passade så bra in på mig-Hypnotic Poison.

När tjejerna åkte i väg stannade Ylva kvar lite längre för att sedan ta bussen hem.Vi tog en promenad ner till sjön och fick en trevlig pratstund tillsammans.


  Min tumme

Ja något under nageln är det.I går kväll kom det blod och i dag en massa var.Svullnaden har gått ner lite,men jag har fortfarande ont.Och det är nog minst hundra gånger som jag sagt aj i dag pga att ständigt gör mig illa på tummen.


Kram

Carina







Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards