Carina´s Blogg

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Carina - 18 juni 2012 21:00

   Ingen sommar i dag heller...  Hallå sommaren vart är du ???   


Jag är ju en godisgris,fikabrödsgris och med mycket kärlek för god mat.Och jag vill ju kunna äta det som jag är sugen på.Men då gäller det ju även att förbränna en del för att kunna äta utan viktökning.

Så nu ska jag ta mig i kragen igen.Klockan sju ringde klockan.På med träningskläder och gympadojor,sen blev det en rask stavgång ner till sjön och tillbaks.Därefter blev det en dusch och frukost.Mycket bra start på dagen och denna vecka.Ska nu försöka vara duktig ett tag framöver.Ställde mig på vågen innan jag stavade mig i väg och om 3,9 kg är jag nöjd igen   


I en och en halv timme gapade jag stort i dag.Var nämligen till tandläkaren i Tumba.Jätte trevlig tandläkare och jag litar nu på att hon ska få bort det onda.Men det kommer att kosta nästan fyratusen kronor.Och besöket i dag var inte det första   för det kommer att bli några borrningar i två tänder.Måste bli bättre på att besöka tandläkaren.


Och nu är jag datorlös igen.Var tvungen att lämna in den i dag igen.Om en till två dagar får jag svar på felet.

Tur att jag får låna Kents dator.Men nackdelen är att om jag lånat Kents dator och han ska ha den och något krånglar,då är det mitt fel.För att jag är ute på konstiga hemsidor säger han.Som vad då? Facebook och bloggen, jag det är typ dom sidor jag besöker.Så nej jag tar inte åt mig skullden för skumma hemsidor.


Det är inte ofta man får privata brev med posten.Med privata brev menar jag handskrivna från en god vän. Men i dag fick jag det och brevet var inte vilket brev som helst det innehöll en tax.Ulla min jobbarkompis såg min lilla taxsamling och ville tacka för senast och bidrog men en ny tax   Blir så glad när någon tänker lite extra på mig


Middagen i dag blev torskpaket som innehöll rödlök,ägg,rädisor,dill,lite smör,salt och peppar.Till detta blev det färskpotatis och en gräddfilsås med citron.Jätte gott.

  


Kram

Carina






Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards