Carina´s Blogg

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Carina - 5 juli 2012 21:30

Vid halv tolv kom vi till Göteborg i går.Checkade in på vårat hotell och åkte sedan taxi ner till Avenyn.

 

Eva Anders och Kent

 


Nere på Avenyn sken solen och det var så härligt att sitta i solen.Det blev vittvin och räksmörgås.

       


Hade jag fått bestämma så skulle vi sitta här hela dagen men nu var vi ju flera så då får ju jag anpassa mig efter dom   

Vi gick vidare till en annan uteservering för att ta drink

       

EFter några drinkar var det dags att gå vidare till nästa ställe

   


Där efter var det dags för lite intag av mat

         


Jag åt detta

     

Super gott var det.Och vilken skillnad det är på räkorna där och här hemma. 

Mätta och belåtna gick vi till Ullevi för att se Madonna.Klockan 20:00 skulle det börja.Men väntan blev väldigt lång

     

Vid 20:30 kom DJ Martin Solveig och spelade fram till 21:10

 

sedan fick vi vänta ända till 22:30 innan Madonna intog scenen.Mycket häftigt shownummer med massor av ljus och mycket dans.En del låtar var riktigt bra andra lite mindre bra.

   

Det var otroligt mäktigt att få vara där.Efter ca en och en halvtimme var showen slut och jag lika så.Åkte då tillbaks till hotellet för att sova.


I dag torsdag var det dags att åka hem.Tog då en avstickare till Ullared.Shoppade lite grann innan Kent sa åt oss att nu räcker det dags att åka.

 

Tack Eva och Anders för trevligt dygn tillsammans med er.Mycket skratt och en heldel skålande blev det   


Et STORT TACK till Gabriella,Johanna och Isabella som var hundvakt åt oss   


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards