Carina´s Blogg

Alla inlägg den 6 juli 2012

Av Carina - 6 juli 2012 22:45

I bland kan det bli lite tokigt då man skickar SMS.Det gäller ju att man skickar till rätt person,annars kan det sluta riktigt illa   

Jag fick ett SMS i måndags med följande text Du kan äta och sova över. Från en valpköpare till mig.Hum vad menar denna person med detta tänkte jag och skickade ett ? tillbaks,förstod att detta måste ha kommit fel men blev ändå fundersam.Så ta alltid en extra koll på vem du skickar ditt SMS till.Kan ju sluta riktigt illa      


Blommor,älskar blommor och kunde i dag inte låta bli att plocka in några rosa pioner

         


I dag har jag haft valp race på gräsmattan.underbart att kunna släppa ut dem

 


Jag har aldrig under mina 43 år haft så mycket smultron omrking mig som nu.Och jag plockar och äter dem dagligen,får aldrig nog att dessa små röda bär som smakar så underbart gott

 


Ville grilla i dag men vädret är ju så osäkert så jag tog det säkra före det osäkra och lagade lasange,men kunde äta middagen ute

 


Kram

Carina




Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards