Carina´s Blogg

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Carina - 10 juli 2012 21:00

Stavade i väg även denna morgon.Ja visst börjar jag bli tjatig.Men ni får väl hoppa över första raden i bloggen   


Åkte till Haninge centrum på förmiddagen för att fixa min nya Iphone 4 S    Lila skydd så klart   

Vilken gullig tjej som hjälpte mig att få igång den.Tack Linn på Telia butiken i Haninge.Hon lyckades även få ner priset på min faktura till nästan halva priset   Sånt gillar jag   

Men allt gick inte riktigt som det skulle.Linn skulle fixa app konto,men si det ville sig inte.Så nu vt jag inte hur detta ska sluta ??? Jag är ju inte så bra på sånt där   


Nu kan även jag skicka och ta i mot MMS vilket inte fungerade på den förra mobilen.Så kom igen nu och skicka lite bilder till mig   

Passade på att handla lite på Ica Maxi,sen hem för att köra Gabriella och Rebecca till Tumba.

Tog ut valparna och lät dem springa av sig samt fota dem.

 

Omega


Då Kent kom hem så gick han loss med motorsåge som varit inlämnad för lagning.Kent sågade och jag bar stockar. Inte alls bra för min höger arm kände jag.

Ja roligare än så blev inte denna tisdag   


Kalle Moraeus sjöng just på Allsången

" Är det säkert att du älskar mig? Hör du kärlekens alla toner?
Klingar starkt och underbart, underbart.
Är det säkert att du väntat mig? Ser du kärlekens alla färger?
Skimrar starkt och underbart, underbart."


Så vacker text som nu satt sig fast i mitt huvud.


Kram

Carina




Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards