Carina´s Blogg

Alla inlägg under juli 2012

Av Carina - 2 juli 2012 13:45

Tänk att ett samtal kan få mig att bara vilja ge upp...

Det var inte många ord som sades,men jag förstod innebörden och jag blir totalt knäckt.Så fruktansvärt ledsen.

Bet först i hop eftersom jag var på en offentlig plats.Men då jag satte mig i bilen kom tårarna,slog med handen på ratten och skrek FAN!!!

Jag tycker att jag gjort allt jag kunnat,men känner mig så fruktansvärt misslyckad.Men jag vet att allt handlar inte enbart om mig.Jag har gjort allt jag kan.Men just DÅ finns bara känslan av ett totalt misslyckande

  

Kram

Carina



  

Av Carina - 1 juli 2012 20:15

Då är snart denna helg slut och vi har nu gått in i en ny sommar månad.Hoppas den blir varmare.

Det var tropisk värme i morse och jag satte såklart på mig min bikini.Men vid 13 tiden svek solen mig.


Gud så jag skämdes i fredags då jag kom till mitt stamställe där jag fixar mina naglar sedan fem år tillbaks.

Det var inte meningen att prova något nytt ställe sa jag.Du ska pröva nya ställen sa dom till mig.

Ja för då förstårjag att det är helt klar ni som är BÄST.

Men vad har dom gjort med dina naglar? Vad sa chefen?

Hmmm ja du det var chefen som fixade mina naglar.

Du skojar va ??? sa killen som fixade mina naglar.Nej tyvärr inte svarade jag.

  Blev som vanligt nöjd då jag gick där i från,förstår inte att jag gick bakom ryggen på dem?

Camilla från mitt jobb kom då jag satt och fixade mina naglar.Vi hade bestämt oss för att åka ner till Nynäshamn för att äta lunch och snacka av oss lite.Jag behövde ladda lite "Camilla energi"   

       

Tack för supermysiga timmar med dig Camilla.Hoppas vi ses snart igen.


 Isabella kom till oss i fredags.Vi grillade och sedan var det dags för mig att fixa Isabellas hår.Hon ville ha slingor så jag fick det stora nöjet att dra ur slingor ur denna mössa.Tyvärr hade hon köpt fel medel. Det var färg och inte blekning så allt slit i onödan,det blev ingen skillnad alls.

Mysigt att ha båda tjejerna hemma en fredags kväll.


I lördags körde jag först Gabriella till Haninge.Hon skulle jobba.Sedan hem för att städa och baka sockerkaka till mina gäster från Gotland-Nilla och Uffe som skulle komma vid 14 tiden.Körde först Isabella till Tumba.

Nilla och Uffe med sin Ostella.Hon är så rolig denna kvinna.Vilken energi hon har.Du är så snygg Carina säger hon.Som en fotomodell.Haha jag bara skrattar åt hennes tokigheter,söt hon är denna Nilla.

När dom åkte i väg var det dags för mig att åka och hämta Gabriella i Västerhaninge.Mycket bilåkande blir det.

Kent har fixat med altanen så jag får då ta rollen som chaufför.

      Det blev grillad kyckling med nudlar och sallad till middag.En massa jordgubbar och rött vin.Mums så gott.

 

Min yngsta dotter har inte tagit efter mig med att gilla solen.Kolla skillnaden på våra armar = white and black

Det blev en tv kväll med en massa tokiga foton som vi skickade till Isabella.Ovant att ha Gabriella hemma en lördagskväll   


Denna söndag började fint med sol men sedan kom molnen och en liten regnskur.

Eva,Anders och Patricia kom hit för att titta på valparna samt fika.Sen var det dags för mig att hämta Gabriella som jobbat.

 Vi grillade hamburgare i dag med annanas och ost.Det är så grymt gott

    Jag trodde att hästarna hade försvunnit för några dagar sedan. Men dom har varit kvar hela tiden.Fats på kvällen får dom vara inne i stallet.Det var det som gjorde att jag trodde dom var borta.

 Kent jobbar på med altanen,men det är inte klart än.Det tar tid då man ska gör allt själv.

Men när den blir klar blir det riktigt bra.


Barndomsminnen

 

Plockade i dag smultron som jag trädde på detta grässtrå och gav till Gabriella.Tänk att smultron lukat så gott och smakar helt fantastiskt mycket sommar.


 


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards