Carina´s Blogg

Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Carina - 1 augusti 2012 22:00

Den sista tisdagen i juli var det i går.Lena och jag hade bestämt att vi skulle tillbringa den kvällen på ÖN i Hedesunda. Där var jag mycket i min ungdom och dansade.

Vi åt först en god middag hemma hos Lena tillsammans med hennes familj och några vänner.Sedan åkte vi bil till ÖN.

Jag har dansat STYR dans en hel del i mina dagar och jag tycker det är så kul att se ungdomarna dansa.Så dutkiga dom är och jag önskade att mina barn fått lära sig dansa bugg och vanlig styrdans.

Förutom två danband så uppträdde Top Cats och Brolle.Den sistnämda var grym.Vilket kille och vilket tryck det var på publiken,han blev alldeles tårögd.

Det var så dålig mottagning på mobilen,hade velat träffa min fina underbart goa ungdomsvän Annica men vi lyckades aldrig få tag på varandra och med alla människor var det en omöjlighet att hitta varandra.Riktigt synd tycker jag som sett fram i mot att träffa henne.

Strax innan två lämnade vi Ön i Hedesunda och åkte tillbaks till Tierp.Jag delade husvagn med Ida på familjen Arkegrims tomt.


 


 


 


 


   

Tack Lena för en trevlig kväll.


Var hemma vid 13 tiden i dag.Kent födelsedag,hela 46 år blir han.

Vi har ända sedan vi slet med hundgården sagt att vi ska unna oss en massage för allt slit.Så vad passade inte bättre än att  ta den i dag.Kent gillar ju inte att fira sin födelsedag så det blev en eftermiddag vid Nynäshamns havsbad.Tyvärr tyckte jag att massagen var på tok för kort.Så jag ska nog boka mig en dubbel massage tid nästa gång


 


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards