Carina´s Blogg

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Carina - 5 augusti 2012 20:15

I natt tog dom min bil.Min fina turkosa Mitsubishi är nu på väg till Lettland.Ringde polisen och det vart bara förbryllande. Hur länge har jag haft min bil/årsmodell och regnummer,vart stod den då dom stal bilen,vilken tid på dygnet tog dom bilen osv osv ....

När jag vaknade ur min hemska dröm blev jag ändå orolig.Tänk om den inte finns kvar då vi kommer hem? Ja då kommer jag att gråta blod.

Förutom min hemska dröm så sov jag riktigt bra med dom gula plopparna i öronen   

Innan vi tackade för oss för att åka hem var vi förbi Bertil och tittade på huset han köpt.

 

Bertil blev änkeman för nästan exakt två år sedan.Nu har Bertil gått i pension,barnen ( 4 barn) har nu flyttat från Stockholm och Bertil säljer nu sitt hus i Enskede och flyttar upp till Helgum.

Han håller på och renoverar hela huset båda på ut och insidan.Bertil kommer att få det riktigt fint när allt är klart.

När vi varit hos Bertil åkte vi till Stefan.Kent jagar hos honom under älgjakten.

Vi har haft det intensivt,men bra helg.147 mil har Kent kört och jag kan säga att jag inte varit vaken många mil. Max 50 mil,sen sov jag nog resten.Ingen bra resekompis jag inte   Hinner knappt sätta mig i bilen så börjar jag gäspa och sen åker ögonlocken ner som en rullgardin.

Halv sju rullade vi in på vår grusväg och jag blev så glad då jag såg min fina bil stå parkerad utanför huset   


Marie Jo är mitt favoritmärke på underkläder.Vilket jag även handlade på Sköna under.Dom har även en Webshop

 

Så söta detaljer och dessa fina axelband,love it   


Nu är det BARA en vecka kvar av min ledighet.Bara en endaste vecka.Ska verkligen njuta av den och hoppas på sol.


Måste bara få säga -Borta bra, men hemma bäst, så sant så    


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards