Carina´s Blogg

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Carina - 8 augusti 2012 20:14

Det är så skönt när man kan bocka av från MÅSTE GÖRA listan.

Ringde Sabbatsbergs sjukhus i dag angående min fot som opererades för snart ett år sedan.Är inte bra i den.Har ont varje dag.Kan inte gå i bara strumpor eller barfotar för då känns varje steg.Har jag skor funkar det utan smärta ca 5 minuter sedan kommer värken.Fick tid redan i morgon vilket är bra då det är svårt att gå från jobbet.

Tog en rövare i dag och startade Nora på spårprov i anlagsklass och tänka sig att hon klarade spåret och fann sin klöv. Nu ska jag öva till öppenklass,måste få henne till spårchampion.

Bössan blev inskjuten i kväll.Så nu är jag redo för bockjakten   

Så nu är min lista inte fullt så lång men det är dock en massa måsten kvar   


Oj vilket oväder vi fick på eftermiddagen.Det blixtrade och åskade rakt över oss.Det var inge regn det var skyfall.

Jag tycker inte om dessa åsksmällar så jag försökte göra det lite extra mysigt och trivsamt i min ensamhet.Tände ljus och la mig i soffan för att leta igenom lite nya smaskiga recept.Som tur var höll inte åskan i så länge.


 

Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards