Carina´s Blogg

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Carina - 13 augusti 2012 21:15

Sov riktigt bra och somnade relativt snabbt i går,vilket jag först var väldigt tveksam till.

Morgonen började med invägning...Nu ska sommar kg bort = 2,3 kg

Möttes av Camilla som kom ut till mig då jag parkerade bilen och gav mig en STOR VARM KRAM,hon är ju för rar min fina goa Camilla.Vilket underbart välkomnande   

Jag har verkligen kopplat bort jobbet denna sommar.Hade totalt glömt bort mina inloggningsuppgifter till datorn och först efter lunch kunde jag beta av ALLA mina mail.

Vi satt ute och åt lunch och det var mycket prat om vad vi gjort i sommar.

Sen blev det lite jobba av och dagen slutade relativt tidigt.


 

Middagen i dag blev pasta med kantarellsås på lök,vitt vin och grädde.Supergott   


Vi tog en långpromenad med hundarna efter middagen.Såg huggorm,älgkviga och rådjur.

Känns som höst nu trotts ett fantastiskt vackert väder i dag

 

 

Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards