Carina´s Blogg

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2012

Isabella är ju för rar

Av Carina - 20 augusti 2012 20:45

Måste erkänna att jag hade lite svårt att somna i går kväll.Var som i ett lyckorus och hade lite svårt att förstå att jag lyckats skjuta en bock.

Skröt lite på jobbet,några tyckte att det var tufft gjort av mig, en del tyckte det lät otäckt,en annan kallade mig för mördare.Men jag ser mig själv som en jägare/ viltvårdare.


Isabella är ju för rar.Mamma du har väl gått till skolsyster med din axel.Jag sa nämligen att jag har skolsyster på jobbet så jag frågar henne vad det kan vara innan jag besvärar vårdcentralen.Men det glömdes liksom bort och vid 16 tiden skickade Isabella sms med frågan om jag gått till skolsyster.Nej svarade jag och då fick jag en sur gubbe tillbaks, så jag tog trappan upp till skolsyster och visade min axel och hon sa genast.Det där bör du kolla upp på en gång,kan vara en cysta.Så jag ringde vårdcentralen så  i morgon ska jag dit på akut tiden och visa upp axeln.

Fortsättning följer....


Här kommer nu lite fler bilder från i går

           


Kram

Carina

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 16 april 2020 07:00

Det är så overkligt, konstigt och skrämmande med covid-19.Jag har nog inte riktigt förstått allvaret i det. Man får höra om det på radion,tv och bland sociala medier.Det har på någotvis varit så overkligt, tills i går då vi fick det tragiska besked...

Av Carina - 27 mars 2020 06:30

Det var en månad sedan jag skrev sist och mycket har hänt i världen sedan dess. Jag försöker att inte tänka så mycket på covid-19.Visst är det fruktansvärt för dom som blir drabbade,men jag kan inte sluta leva eller stänga mig inne.   Vårt gymn...

Av Carina - 26 februari 2020 14:30

Gör mer av det du älskar att göra. Det som får dig att må bra. Livet är för kort för något annat. Att medvetet boka tid med sig själv för att må bra och njuta är en viktig del i att varauthållig. Att gilla vad man tar sig för, skapar en go känsla i...

Av Carina - 16 februari 2020 14:00

Träna hjärtat    Ditt hjärta är din kropps viktigaste muskel och med regelbunden motion får du ett starkare hjärta. Om du tränar och rör på dig dagligen halverar du risken att drabbas av hjärt- och kärlsjukdom jämfört med om du har en stillasittand...

Av Carina - 12 februari 2020 15:30


Igår började Weight Trainer PRO, bokade in mig på första grupp passet kl 18:00. Fem stationer hade vi och man var 40 sekunder på varje station sedan bytte man.Vi körde fyra varv och alla gjorde efter sina förutsättningar.Riktigt tufft men roligt.Vi h...

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards