Carina´s Blogg

Alla inlägg under augusti 2012

Av Carina - 4 augusti 2012 14:03

Att festa med åttioåringar är tuffare än vad man tror. Jag kan säga att jag inte var så kaxig i morse. Fy bubblan säger jag...

Har nu varit upp till Karbäcken utanför Hoting för att titta på Karelsk björnhund. En av tre tikar ska flytta hem till oss om några veckor. Och vilken väljer man då? Ole dole doff...
Jörgen bodde riktigt fint vid vattnet Tåsjön med sin fru och ett gäng hundar av olika sorter.

Nu åker vi tillbaka till Helgum
Kram Carina

Av Carina - 3 augusti 2012 21:57

Nu har vi ätit en god middag och efterrätt. Känns så lyxigt att slippa laga mat och att bli servade av 80 åringar men jag hjälper till för lite mänsklighet finns kvar hos mig
Kram Carina

Av Carina - 3 augusti 2012 19:29

Nu har vi kommit fram och blev mottagna med drinkar
Vilket stort och fint hus dom har. Riktigt fint med det gamla slitna stilen
Här skulle jag kunna stanna länge.
Grillen är nu igång och detta kommer att bli en toppen kväll.
Kram Carina

Av Carina - 3 augusti 2012 15:28

Gillar man fina underkläder ska man definitivt åka hit till Sundsvall om man har vägarna förbi. Jätte bra service och galet snygga underkläder
Kram
Carina

Av Carina - 3 augusti 2012 14:03

Nu är vi på väg till Helgum för att hälsa på Olle och Kerstin.
Det blev ett lunch stop på Glada Hudiks värdshus. Nästa stop blir Sundsvall. Jag ska leta rätt på Sköna under medans Kent går på bolaget.
Dom har så fina underkläder så ojojoj.
Kram
Carina på resande fot

Av Carina - 2 augusti 2012 19:00

Har du en av Sveriges värsta snarkare bredvid dig i sängen? Dra då nytta av det och delt i en höggljudd tävling   

Buzzador har även en tävling i samband med detta snarkspray Asonor.Det enda man behöver göra för att delta är att spela in en video på sin snarkande man och skicka in till dem.Jag är ju en tävlingsmänniska men tror inte jag blir så populär om han kommer på mig     

 

Har nu ställt ett spray vid hans sängbord och hoppas på bra resultat.Asonor används varje kväll vid läggdags. Du kommer att känna effekt från dag 1,men full effekt uppnås efter cirka 2 veckors behandling.För bästa resultat bör du inte äta eller dricka efter applicering.Luta huvudet bakåt.Pumpa 4-6 gånger i vardera näsborre tills du känner lösningen i svalget.

Cirka pris på Apoteket 299:-


Kent påstår att jag snarkar,vilket jag inte gör,nä inte om du frågar mig i alla fall.Han tycker att även jag ska använda detta spray.Vilket jag INTE ska.Nu säger Kent att OM jag snarkar ska han ta sitt spray och spraya i min näsa då jag sover.Gör han det,då har han gjort det för sista gången.   Men å andra sidan så snarkar ju inte jag så jag kan känna mig lugn   


 

Har totalt glömt bort att skaffa nya visitkort.Men i dag kom dom.


Vad blir det till middag i dag då ? Ja fantasin är ju inte den bästa så det fick bli en pasta sallad

 

Kram

Carina 

Av Carina - 2 augusti 2012 14:48

Buzzadors kampanj denna gång är ett nässpray. Nu har jag och mina vänner chansen att prova Asonor-en nässpray mot snarkbesvär.
Så är ni intresserade av att testa så hör av er
Kram Carina

Av Carina - 2 augusti 2012 11:18

Tänk att jag nu även har skördat morötter. Känner mig som värsta grönsaks bonden. Till nästa år ska jag utöka min skörd med lite annat smått och gott.
Kram Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards