Carina´s Blogg

Alla inlägg den 2 september 2012

Av Carina - 2 september 2012 20:45

*Skrattar bäst som skrattar sist *Skrattar först som skrattar sist*


Fick masa mig upp ur sängen vid fem i morse för att hjälpa Kent med hundarna.Han klarar inte av att ge sex hundar mat och gå ut med dem samtidigt.La mig igen efter att ha rastat hundarna,men det var omöjligt att somna om.Gick upp strax innan sju och åt frukost.

Dagen i dag har jag tillbringat i skogen för att kolla in nya jaktmarken.Mycket fin mark och det ska bli grymt spännande att se vad denna jakthöst har att erbjuda.

Såg tre rådjur och en massa gula kantareller som jag plockade med mig hem,tack för hjälpen Roger.

Det ska finnas gott om både rådjur,vildsvin och älg på marken.Nora var med och rekade skogen med oss.


När jag kom hem blev det dusch,äta lite mat och rasta hundar.Sen styrde jag bilen mot Heron City för att gå på bio med Gabriella.Vi skulle se Cockpit

Oj vilken bra film,det var länge sedan jag skrattade så mycket.Tårarna rann ner för kinden.Skrattet tycktes aldrig vilja ta slut Och så fort filmen var slut sprang Gabriella och jag först ut ur salongen.Lite pinsamt med en tok skrattande mamma,och jag var orolig över att mascaran hamnat nere på käkbenet     

Han är grym skådis denna Jonas Karlsson tycker jag.


 

Kram

Carina

Av Carina - 2 september 2012 07:30

Igår firade vi Richard som blev 20 år i förra veckan.Vi var inbokade på annat och kunde tyvärr inte komma då han fyllde år.

Att bli 20 år är vekligen något speciellt.Då är man dels myndig sedan två år tillbaks och man får själv gå på systembolaget,väldigt viktigt för en del.

För mig tog det många år efter det att jag fyllt 20 år innan jag handlade på systembolaget.

När jag fyllde 20 år väntade jag Tobias.Minns inte så mycket av den dagen,trotts att jag var nykter   


Jag hade lagat tacos till middag

 

Så mysigt att ha ungdomarna samlade kring middagsbordet och höra dem i kör-mmm så gott


Och till efterätt gjorde jag en koladröm med daimgrädde och jordgubbar


   

Tårtan var fantastiskt god och Kent sa att detta var nog bland det godase han har ätit.Kul när det uppskattas det man  gör.

Isabella och Richard fick både mat och tårta med sig hem då dom åkte.


Alla blev mätta,nöjda och väldigt trötta efter intaget av både mat och tårta


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards