Carina´s Blogg

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Carina - 5 september 2012 19:45

Besöket på magnetrönktgen gick bra.Nu återstår en väntan i ca en vecka innan jag får svar.Men jag är övertygad om att svaret blir fettknöl,så jag känner mig inte orolig.Trotts feber och en jädras förkylninga gav sig Isabella i väg  för att följa med mig till röntgen.Hon är orolig över sin mamma.Innan vi skildes åt så tog vi en fika.


Gabriella kom till mig på jobbet då jag slutade för att få åka med mig hem.Stannade till och handlade lite höstblommor med mig hem som jag planterade på en gång.

Det gäller att ta till vara på dessa vackra dagar och vara ute.


Thaibiff med ris blev middagen i dag,vilket var fantastiskt gott.Blundade och drömde mig bort.

Du blir var du äter - Thailand here I come.Ett land jag bara måste besöka snart.

Gabriella och jag tog den lång nya promenaden med taxarna.Så skönt och vi höll ett bra tempo.

När vi kom hem färgade jag håret på henne och nu blir det soffhäng.

Jag måste bara rekommendera denna lökhackare.Köpte den på IKEA och man slipper stå och gråta då man hackar lök. Det blir jätte bra bitar och man kan hacka allt.

   


Pratade med Kent i dag.Älg jakten går bra och nu har dom skjutit klart,fem vuxna och två kalvar.De ska spara två vuxna till oktober.Så nu återstår det två arbetsdagar och sedan styckning innan det på lördag är dags att åka hem.


Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards