Carina´s Blogg

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Carina - 6 september 2012 22:45

I går då jag åkte hem så den sista vägen som är som mest krokig, så upptäckte jag att dom lagt ut grus på flera ställen av vägen,och detta blir ju så halt och man får lätt sladd med bilen.Jag hoppas att dom lägger asfalt på detta snart. Kommer nog bli många MC och cykel olyckor efter denna väg nu.


Har i kväll varit i Sköndal hemma hos Eva som hade underklädes och heminrednings party.

Kvinnan som höll i detta kom från Eskilstuna.Hade inte med sig något heminredning, och underkläderna var inte alls i min smak.Lite för tantig och man fick skit fula bröst.

Blev så chockad då denna kvinna,som i mina ögon inte såg ut att vara en underklädes kvinna,slet av sig tröjan och visade sin BH   och då hon drog ner byxorna för att visa sina stringtrosor höll jag på att dö   

Men shit här är vi inte blyga   

Jag kan avslöja att jag i går satt och tittade runt på olika hemsidor om bukplastik operation men efter att ha sett halvnakna STORA kvinnor i kväll så sa jag till mig själv-

Du är bra fin i kroppen Carina   

Eva bjöd på paj,sallad,bröd och vin.Jag drack bubbelvatten.Det blev två ljusstakar för mig som jag hittade i en katalog.Så tomhänt blev jag inte.Tack Eva för en trevlig och god kväll.


Skönt med fredag i morgon.Kort arbetsdag,röntga Imra och sedan blir det soffmys med lite vin.


Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards