Carina´s Blogg

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Carina - 7 september 2012 19:45

Att bli slagen,knuffad,få möbler välta över sig,få saker slängda på sig och få en spottloska i ansiktet tillhör vår vardag på jobbet.Men det känns inte OK.Och inte värt den usla lön vi har.

Jag har verkligen inte valt detta och det har jag sagt flera gånger.

Det känns fruktansvärt kränkande att bli slagen av någon,en minderårig.

Ioch för sig förståndshandikappad,men det spelaringe roll.Det är så kränkande.

Sitter jag på en stol riskerar jag att bli nerknuffad av en 90 kg person.Står jag får jag vara beredd på en knuff.Sitter jag vid ett bort kan jag få det över mig.

Vi jobbar ALLA med överfalls larm,men vad hjälper det? Att bli slagen gör ont,så fruktansvärt ont och en spottloska i ansiktet svider ska ni veta...


Var till Animalen i dag för att röntga Imra och det var tre valpar i denna lilla mage.Nu hoppas jag allt går bra.

Så om ca 10 dagar hoppas jag att dom kommit ut.


Är galet partysugen i kväll.Men det är ju inte helt enkelt att ta sig här i från då det inte går några bussar.

Så det får väl bli en lugn hemma kväll med Gabriella.

Har en Ålandskryssning på G så jag får väl vänta på den   


 


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards