Carina´s Blogg

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Carina - 9 september 2012 21:15

Jag hade nästan glömt bort hur han lät,men i natt tror jag han ville ge igen för en hel vecka.

Jösses så han snarkade och jag sparkade tillbaks.Tyst en minut sen var det dags igen...  Så i dag har jag varit en trött tjej.


Förmiddagen gick till att ta hand om älgkött och lite lingon rensning.Kent hade plockat lingon i Helgum i mellan älg jakterna.Har lite kvar att rensa men det får bli en annan dag.


 


35 thujor köpte vi i dag på plantagen.Dessa thujor ska nu planteras runt om hundgården och förhoppningsvis täcka utsikten åt dem.Så slipper Nora och Jasný skälla på grannens katter som flera gånger per dag retar dem.

Jasný vaktar väldigt bra och skäller även på folk hon ser.Men förhoppningsvis blir det nu bättre så fort dom planteras och börjat växa.Sen blir det nog bra vindskydd för hundarna också.Så inget ont som inte har något gott med sig.

Tror jag ska lägga kvittot i grannens brevlåda då allt är klart   


Ända sedan i fredags har jag längtat efter pizza-Äter det högst en gång om året.

Hade planerat att vi skulle äta kyckling i dag,men tiden räckte inte till och då blev det pizza.

Men fy fan så äckligt det är.Bad Kent att påminna mig om hur dåligt jag mår efter en pizza nästa gång jag är sugen på det.BLÄ för sådan skräpmat.Vill stoppa fingrarna i halsen och bara kräkas nu   


   

Nora är så glad nu när Tezz är hemma igen och det är inte många lugna stunder nu.


Kram

Carina




Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards