Carina´s Blogg

Alla inlägg den 10 september 2012

Av Carina - 10 september 2012 20:30

En tuff dag på jobbet kan jag utan att ljuga säga att det var.Camilla och jag pratar mycket om hur det är och hur vi haft det.Ingen av oss trivs men vi är väldigt glada att vi har varandra och jag måste säga att vi är proffs på att hålla skenet uppe inför eleverna.Tror fan vi skulle platsa på dramaten och stå där på scen utan att ha gått någon scen skola för ingen kan spela så bra teater som vi pedagoger.

Jag hade som förslag att en man som jobbar hos oss skulle avlasta oss denna tunga och då menar jag fysiskt och prykiskt tunga elev,men fick till svar att det orkar han inte med.Han har fått så mycket stryk i sina dagar på jobbet så nu backade han.Men vi då dom som är bland dom minsta och svagaste på jobbet vi ska minsann få stå i mot och ta dessa elever.



I dag fick jag svaret från läkaren angående magnetröntgen.Jag har inflammationi två muskelfästen,det är det som gör så ont.Äter nu medicin mot värk och inflammation.Bör ringa och boka tid hos sjukgymnast,men det får vänta.

Knölen, är som jag misstänkte, en fettansamling och den ska opereras bort.Så nu väntar jag på remiss dit.


 

Grillad kycklingfilé med sötpotatissallad och yoghurt åt vi till middag i kväll och det var grymt gott.


Vi har nu börjat lite smått att fixa med thujorna som ska få sin plats runt hundgården men det krävs en hel del jobb innan dom kan planteras.Har burit bort dom gamla slipersen som låg där och det var inga lätta grejer det,fy fan vad tungt...

Detta kommer att ta några kvällar innan det blir klart.


Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards