Carina´s Blogg

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Carina - 12 september 2012 21:15

Trött så trött ja riktigt jädrans trött är jag och det värsta är att jag tycks inte bli piggare.

Dagen i dag tillbringade vi till att lyssna på skolverket och nya gymnasie reformen för särskolan.

Blir jag inte sjuk nu, då blir jag nog aldrig sjuk.Niohundra satt och lyssnade och drygt sjuhundra hostade.Det blev nästan komiskt att lyssna på dom som hostade,gick liksom som en löpeld genom salongen vi satt i.

Råkade somna till och vaknade av att huvudet vickade bak,hjälp så rädd jag blev.Hade svårt att hålla mig vakenäven  på tåget hem.

Kent ville åka till skjutbanan i kväll,men jag orkade inte åka med så vi tog en långpromenad i stället.


Vem är mannen som lämnade Johnny att dö på spåret?

Så vidrig människa,kan inte tro det är sant då jag ser detta på Efterlyst.Det borde finnas döds straff även i Sverige.

Hoppas dom får tag på denna vidriga människa.

Lider med Johnny och hans familj.


Hemmagjord hamburgare med rostad färskpotatis och colesawblev middagen i dag

 

Mums så gott


Nu ska jag be Isabella om utsäkt för att jag varit så osocial denna vecka och inte orkat prata.Lovar att ringa dig i morgon   


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards