Carina´s Blogg

Alla inlägg den 13 september 2012

Av Carina - 13 september 2012 20:00

Det blev en ovanligt lugn dag pga att en elev stannade hemma.Efter lunch gick vi en runda i skogen för att se vilka elever som klarar nästa veckas Sörmlandsled som går av stapeln på torsdag.

Tänk vad lyxigt att få gå i skogen och njuta samtidigt som man får betalt   


När jag var liten hatade jag fisk.Så fort vi åt det hemma höll jag på att kräkas.Minns hur jag sprang på toa flera gånger under middagen för att spotta ut maten i toa och min mamma som tog mig på bar gärning   

Antingen kunde hon inte tillaga fisk eller så har jag lärt mig att tycka om fisk.

I dag blev det Cornflakespanerad torsk med hemmagjord remouladsås och potatis.MUMS så gott.

Slängde sedan i hop en äpplepaj med vaniljsås,inte helt fel det heller.


 


Tvättmaskinen har fått sig en rengörare i kväll.Viktigt att sköta om sina vitvaror så kanske dom håller lite längre.

Kent ville till skjutbanan,men jag vill inte det.

Vill få klart med thujorna runt hundgården,men det vill inte han så då blev det ingenting   

Jag som kvinna,eller Carina kan inte förstå hur man kan påbörja något och inte slutföra det.Blir lite galen av alla halvfärdiga projekt och då reagerar jag med att inte vilja göra något annat.Hade vi fått klart på thujorna i kväll så var vi fria från det i helgen.Men varför göra det i dag när man kan skjuta upp det   


Skönt med fredag i morgon.Slutar tidigt.Jag ska på jaktmöte innan middagen sedan tar jag helg och ska då njuta och hoppas på bra väder.Gabriella tar med kompis hem på middag och som ska sova kvar.

Så mycket mer än så har jag inte på planeringen inför helgen.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards