Carina´s Blogg

Alla inlägg den 29 september 2012

Av Carina - 29 september 2012 20:00

När klockan är 13:15 på fredagar är det så skönt att checka ut från skolan och konstatera att NU är det helg.

Var med Imra till veterinären och jag hade skött hennes operations sår bra.

När jag kom hem åkte grillen fram, och det var så gott med grillat kött.Kommer nog att bli fler gånger innan detta år är slut.

 

Jag säger bara Tomas vilken man  Älskar hans texter och tröttnar aldrig på hans låtar.Och vilken kropp han har inte många som är så vältrimmad som han i den åldern = 60 år.Han verkar vara en riktig dröm man.I en intervju i en av mina veckotidningar säger han-  Marie och jag har det fortfarande helt fantastiskt- efter 30 år.

Han känner fortfarande en stark attraktion till sin fru.Vilka par säger så efter 30 år ? Mysigt med sådana relationer tycker jag.

Tomas show i går var grym och fastän jag var nykter så dansade jag med och jag skulle lätt kunna se showen igen och igen och igen   Blir liksom aldrig mättad av den mannen   


I dag blev det en tur till skjutbanan för att träna lite.Har ju haft huvudvärk sedan i onsdags och det vill liksom inte ge med sig.12 skott sköt jag sedan fick det räcka för i dag.

Kent åkte i väg på vildsvinsjakt och jag har varit och är det nu med, ensam hemma.

Har lagat mat,kyckling gryta till i dag och en Chiligryta till i morgon.


Har faktiskt varit tvungen att tänka om, då det gäller mina tre veckor med enbart skak mat.

Det är lite fel tid att börja med denna diet då jag kommer att vara en hel del i skogen på helgerna och då gäller det ju att man klarar av att vistas i skogen rent fysiskt.

Man blir ju inte så pigg av denna diet och rätt så vimsig.

Jag har ju lite eller rättare sagt mycket svårt att lokalisera mig i skogen normalt    måste ju tänka på mina jaktkompisar också så att dom slipper leta efter mig för att jag är för matt för att hitta ut ur skogen.Så jag ska ta denna diet i februari i stället.

Men redan nu ska jag dra ner på fikabröd,efterrätter och godis.

 

Valparna får så mycket mat av Imra så dom ser nu ut som små minigrisar.


Trevlig kväll

Kram

Carina




Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards