Carina´s Blogg

Alla inlägg den 28 december 2012

Av Carina - 28 december 2012 16:15

Burr så kallt det varit i dag   Längtar grymt mycket till landet Där palmerna bor.Inte en dag har gått,utan att jag tänkt på, stränderna man bränts på,där klubbarna aldrig stängs åh .....

Grymt bra låt och så sann så sann   

Nä snart bokar jag mig en resa om jag så ska resa själv.NU vill jag ha sol,salta bad och mys    


Det blev en tur till Haninge i dag med,Kent var hemma och vi skulle fixa en sak där vi båda måste vara med.Åt lunch hos Gabriella.Inte så nyttigt men gud så gott.


Jag hann tänka många tankar innan jag svarade.

Min rektor ringde mig på min privata mobil,har även jobb mobil,alldeles nyss

Shit nu har det hänt något allvarligt på jobbet? personal eller elev ?

Men hon ville bara ha ett telefonnummer till en catering firma vi anlitade då vi hade personalfest.

Phu vilken lättnad.Hon ringer ju aldrig mig annars så jag fick verkligen hjärtat i halsgropen.


 

Låt mig presenter Qrydda och Quattro fem veckor gamla i går   


Ska snart åka i väg för att hämta Gabriella i Hemfosa sen blir det hem och tillaga lite rester,tända en brasa och bara ha en lugn fredags kväll.


Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards