Carina´s Blogg

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Carina - 6 januari 2013 19:00

Två veckor,fjorton dagar har nu försvunnit bort.Tänk så otroligt fort detta jullov har gått.Men det var välbehövligt.

Jag har kommit i kapp med mig själv.Vaknar inte längre med migrän varje morgon,vilket känns helt fantastiskt.

Gillar dessa kloka ord väldigt mycket-

I bland kan det vara klokt att sätta sig ner och fundera på vart man är på väg.Kanske är det dags att byta riktning?

I vilket fall kan det vara bra att stressa ner och stanna upp,och att reflektera över livet ett stund.


Klockan var närmare nio i morse då jag lämnade sängen för att ge mig ut på morgonpromenad med hundarna.

Gjorde i ordning frukost och tittade ut genom köksfönstret och de väl besökta fågelborden med mat.

Åtta nötskrikor var där samtidigt,tycker de är så vackra.


Fick även en ny gäst i dag-spillkråkan som jag hann fota

 


Tog sedan en timmes promenad med Nora,skönt att bara gå med en hund.

 

Jag tycke ju mycket om vatten och fotade med min telefon. Blev rätt fina bilder.

Sen var det dags att få huset städat,skönt att få det gjort innan helgen är slut.Och skönt att slippa städa då man kommer hem från jobbet.


 

Spagetti och köttfärssås blev kvällens middag.


Nu är det kloklippning x 7 hundar som skall göras.

Sen ska jag ladda inför morgondagens arbete.

Åh jag är så glad Tobias fick jobbet han var på för någon vecka sedan, skönt när saker och ting börjar ordna upp sig.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards