Carina´s Blogg

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Carina - 7 januari 2013 20:00

Jag trodde jag skulle få se på tv i kväll...Fy fan för hocley och en tv.

Tänkte kolla på datorn, tv4 play,men då kostar det det pengar,är dom goa eller.

Först betalar man tv licens sen ska man betala för att kunna se via datorn.

Är grinig nu    så in i bängen,hockey borde vara förbjudet på tv.Det skulle bara visas på tv4 play och då kan dom ta betalt tycker jag för dom snåla jävlarna som inte går på live hockey utan sitter hemma i stället för att sponsra idrotten.

Och inte kan man gå ut och gå för det är sotsvart ute,svin halt och skit kallt.

Kan lika gärna lägga mig   


Kram från en skit sur

Carina



Av Carina - 7 januari 2013 18:45

Vår Terminen 13 drog i gång i dag.Känns lite bättre att jobba mot juni -sommaren än mot december mörkret.

Har frysit mig igenom denna dag och eftersom man går och spänner sig för att hamna mitt i kläderna så blir man ju rätt trött i kroppen efter att ha vistas i kylan i 9 1/2 timme.

I morgon åker långkalsongerna på.Helt sjukt att man ska behöva klä på sig underställ för att klara av att jobba inomhus.   

Roligt var det i alla fall att träffa eleverna och arbetskamraterna.Men jag säger bara det,våra möten OMG   

Mycket snack som inte leder till något annat än mer förvirring.Varför blir det aldrig bättre   


Tobias ringde mig på eftermiddagen,han hade hämtat ut sina arbetskläder och fått papper på sitt jobb och kommer att tjäna 4000:- mer än på sitt förra jobb.Så underbart roligt att höra denna glädjen hos Tobias   

Den 10 januari börjar han där och jag önskar honom all lycka   


Halv åtta till tio i kväll har jag bokat soffan för att se på tv4 och jag undrar när välgörenhetsfilmen för hjärt och lungfoden kommer att böra visas,det skulle ske under januari månad.


Kram

Carina 

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards