Carina´s Blogg

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Carina - 8 januari 2013 17:34

Det är viktigt att försöka se framåt hur det än är....

Att hela tiden blicka bakåt gör vägen dubbelt så lång att orka vandra....


Middag med hetta blev det i dag.Ett läckert och spännande recept med nykokt pasta i savoykål,salta sardeller,vitlök och het spansk peppar.Serverad med parmesan och lufttorkad skinka

 


 

Här har vi min favorit Quattro   


Kram

Carina

Av Carina - 8 januari 2013 10:28

Efter att ha frusit mig igenom dagen i går så misstänkte jag att allt inte stod rätt till med mig.Jag är ju en STOR fröss lort men så som jag frös i går var extremt.

Och efter denna natt då jag frusit och svettas om vartannat så insåg jag att något var galet och mycket riktigt, en morgon temp på + 39 grader fick mig att inse -jag är sjuk   

Skickade sms för att meddela mina arbetskamrater att jag blir hemma några dagar och sedan krypa ner i sängen igen.

Sov tre och en halvtimme till och när jag vaknade var det vitt ute.Ett nytt lager snö hade kommit,så fint.

Undrar hur det blir med kommande jakten dom få dagar som nu är kvar i januari? Att släppa tax här är rätt kört. Att jaga utan hund tycker jag är skit tråkigt.Ja man får nog säga att jakten är slut för denna gång och se fram i mot taxjakt i oktober.


Kram

Carina 

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards